Veelgestelde vragen
Hoelang bestaat Coffee@Work?
Werken jullie landelijk?
Wat zijn jullie openingstijden?
Ik wil een koffieautomaat kopen of leasen. Wat is de levertijd?
Wat adviseren jullie? Kopen of Leasen/Huren?
Telefonische helpdesk
Bij een dringende technische vraag of een technisch probleem kunt u gratis gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Bel naar 0800-2255263 en u wordt direct geholpen. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.
Daarnaast kunt u te allen tijden mailen naar info@staging.coffeeatwork.nl en wij zullen zo snel mogelijk met een passend antwoord komen.
Levering koffie, thee en meer
Onze klanten kunnen op verschillende manieren worden voorzien van koffie, thee en andere bijproducten:
Periodiek bezoek van onze vaste routevertegenwoordiger die zelf, of in overleg, de voorraad van bijvoorbeeld koffie, thee, melk, suiker en koekjes aanvult.
U kunt inloggen op uw eigen Coffee@Work omgeving en de gewenste producten bestellen. De bestelling wordt gratis bezorgd op route of indien gewenst de volgende dag bezorgd op locatie.
Uw koffie bestelling kan ook telefonisch worden doorgegeven. Bel gratis naar 0800-2255263!